31 Aralık 2014 Çarşamba

Favori Kitaplarım [2014]


2014'ün son günündeyiz.Bu seneyi iyisiyle kötüsüyle geride bıraktık.Umarım 2015 daha da iyi olur.2014te okuduğum kitap sayısı oldukça az.2015 te bu sayıyı arttırmayı düşünüyorum.İşte benim 2014 okuduğum favori kitaplarım.






Ölüm Şarkısı-P.J.Parrish
Konusu güzeldi.Kitabı da beğendim.Müzikler,ipuçları ve cesetler.Macera ve aksiyon doluydu.Kitap Yorumum için  Tıkla



Aynı Yıldızın Altında-John Green
Bu yılın en çok konuşulan kitabı oldu sanırım.Filmi de çekildi.Ben başta kitaba bir türlü alışamamıştım.Bunun nedeni ara vererek okumam olabilir.Ama yine de güzel bir kitaptı.



Menekşe Kokulu Hikayeler-Ender Haluk Derince
Ve işte hikayeleriyle gözlerimi dolduran kitap.Buda aynı papatya gibi bilindik hikayelerden oluşuyor.Bazı hikayeler gerçekten duygusaldı.Kokusu bir ayrı güzel.



Çırak-Tess Gerritsen
Rizzoli-Isles serisinin 2. kitabı olan Çırak benim de kütüphaneden aldığım ilk kitaptır.Ve Tess Gerritsen'ın okuduğum ilk kitabı.Başları yavaş okusam da sonlara doğru hızım arttı.İlk kitabı olan Cerrahı okumadığım için bazı yerleri anlayamamıştım.Polisiye roman severler için ideal.



Tanrının Unutulan Çocukları-Craig Silvey
Bir çocuğun gözünden anlatılan insanlar,hayat ve önyargılar...Bir cinayet işleniyor ve tüm kasaba suçlu olarak Jasper Jones'u gösteriyor.İşte insanlar ve ön yargıları.Espirili bir dille yazılan bu kitap bize hayatın acılarını da gösteriyor.Okunmalı..



Göçebe-Stephenie Meyer
Dünya ruhlar tarafından işgal edilir.İnsanların içine konur ve insanı yönetmeye başlarlar.Ancak bu Melanie Styder için geçerli değildir.Bir bedende iki kişi olarak yaşarlar.Melanie ruhlardan kaçabilen amcası Jeb'i bulmak için yola koyulur ve macera başlar.700 sayfalık kitap su gibi aktı gitti.Ben çok sevdim.Aynı isimle filmi de varr.



Bin Muhteşem Güneş-Khaled Hosseini
Afganistan'ın işgali sırasında geçen olaylar...Acı,hüzün ve keder...Bence oldukça güçlü bir romandı.Başka bir şey söyleyemiyorum.


Fısıltı-Becca Fitzpatrick
Normal bir kız olan Norayla günahkar melek olan Patch arasındaki aşkı anlatan bir romandı.Hush Hush serisinin ilk kitabı olan Fısıltı bence harikaydı.Benim gibi fantastik sevenler için ideal.Şu sıralar çok fazla kitap alışverişi yaptığım için serinin geri kalan 3 kitabını daha okuyamadım.Ama muhteşem bir seriye başlamış gibi hissediyorum ^.^



Yılın En İyi Yazarı;SARAH JIO
Böğürtlen Kışı'nda çok beğendiğim bir yazar olan Sarah Jıo'nun Yağmur Sonrası ve Mart Menekşeleri kitaplarını da aldım.3 KİTABIDA HARİKAYDI.Aşkı,umudu,hüzünü,sevgiyi oldukça güzel ve sade bir dille işleyen yazar benim bu yıl ki favori yazarım oldu.Ve tabi ki favori kitaplarım.Sırada Gündüzsefası ve Son Kamelya var.

Yılın En İyi Serisi;AÇLIK OYUNLARI
12 Mıntıka var ve her mıntıkadan 12-18 yaş arası bir kız bir erkek kura yoluyla seçiliyor.Bir arenaya gönderilen bu 24 çocuk birbirini öldürüyor ve tek kişi kalana kadar bu oyun devam ediyor.Suzanne Collins harika bir seri oluşturmuş.Kitapları ayırmak istemedim ve yılın serisi seçtim.Bana distopyayı sevdiren kitap oldu.Ancak finalini beğenemedim.Pek istediğim gibi bitmedi.Okumadıysanız okumanızı,filmini izlemediyseniz de izlemenizi öneririm.


Herkese mutlu,huzurlu,sağlıklı bir yıl dilerim.

3 yorum:

  1. kesinlikle süper kitaplar :) çoğunu okudum bende bayıldım sevgiler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bu arada takibe aldım sizi :)

      Sil
  2. kitaplarınızı satıyormusunuz

    YanıtlaSil