18 Ocak 2015 Pazar

Mimlendim :)

İlk kez mimlenmenin verdiği heyecanla ilk önce Atlantisden Gelen Kitap Kurdu'na çok teşekkür ederim.Sonrasında ise hemen sorulara cevap vereceğim.

1) Blog açma hikayeniz nedir?
Almak istediğim  kitapları ilk önce internetten araştırırım.Bu araştırmalar sonucunda kitap bloglarına rastladım.Onlara imrendikten sonra bende blog açmaya karar verdim.
2) Blog isminiz nerden geliyor? 
Özel bir anlamı yok.Düşündüm taşındım orjinal bir isim bulamayınca,bende kitapphane olmasına karar verdim.
3) Hangi mevsimi seversiniz?


YAZ YAZ YAZ VE YAZ


4) Bu mevsim size neler çağrıştırıyor?
Boş vakit,eğlence deniz,havuz,sıcak,güneş,tatil,kum,sabaha kadar oturmak,öğlene kadar uyumak,filmler,diziler ve balkonda bol bol kitap okumak....Ne kadar kaldı yaza,daha kışta mıyız?Peki.

5) Kırmızı Ruj mu Eyeliner mı?
Eyeliner.

6) Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Kitaplar hakkında başkalarının fikirleri,benim kendi fikirlerim,kendim gibi kitapkurtlarıyla tanışmam...Belki de birileri bloguma bakıp fikir sahibi oluyordur.Bu beni mutlu eder.

7) Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Kitap okumak diyorum.Başkalarının hayal ettiği dünyayı benimsemek güzel birşey.

8) Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Roman

9) En çok etkilendiğin film?
Aklıma hiç film gelmedi.

10) Hangi tür kitap/film?
Kitap olarakta film olarakta fantastik,bilimkurgu ve macera...

11) Öğrenci olmak mı iş hayatı mı? 
Hiç iş hayatım olmadı.

12) Kitap okumak mı film izlemek mi?
İkiside.Bazen filmler kitaplardan daha güzel oluyor,bazen de kitaplar filmlerden...

13)Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Spor

14) Asla almaktan vazgeçemeyeceğin şey ne?
Tabi ki kitap

15) En sevdiğin yemek?
Tavuklu pilav

16) En sevdiğin dizi?
How I Met Your Mother ve Teen Wolf

17)Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
İnsanlara istediğimi yaptırabilmek olurdu herhalde

18) Alınacaklar listen var mı? İlk 5'i ne?
Tabiki var.
1-Labirent Ölümcül Kaçış
2-Meleğin Düşüşü
3-Son Kurtadam
4-Ruh Hırsızı
5-Obsidiyen

19)İlk aldığın makyaj malzemesi?
Hatırlamıyorum ki :)

Bendee Geveze Kitap Kurdu Bidolukitap Kronik Okur'u  mimliyorum.Yaptınız mı bilmiyorum ama yapmadıysanız kolay gelsin :)



2 yorum:

  1. Rica ederim :3 Ben de ilk kez mimlenmiştim. İkimizde yeni sayılırız. Birbirimize destek olalım bence djjdjdkfk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii.Her zaman destek olurum aswafsg

      Sil