11 Şubat 2015 Çarşamba

Kitap Alışverişi

Nasılsınız??Ben biraz mutsuzum,tatil bitti okul başladı yine :( Bugün ilk kez kitap alışverişi yazısı yazacağım.3 kitaptan oluşan minicik bir alışveriş benimkisi






Vahşi Güzel'i İstanbul seyahatim sırasında kitap makinesinden almıştım.10 TL'di sadece kapağını beğenip aldım.Ancak sonradan öğrendim ki 7 kitaplık serinin 2. kitabıymış.Seriyi okuyan varsa kitap hakkındaki düşüncelerini yazarak beni de aydınlatabilir.


D&R kampanyasını duymuşsunuzdur.Şubat ayı boyunca Yabancı  İthaki ve Müptela yayınlarında %25 indirim var.Bende hemen uğradım tabi.

Yolun Sonundaki Okyanus hakkında hiçbir fikrim yok.Sadece yazarı Neil Gaiman'ın çok sevildiğini biliyorum.Bende bir kitabını okumak istiyordum.Yolun Sonundaki Okyanusu indirimde gördüğümde direk aldım.Etiket fiyatı 14 TL ben indirimden 10.50 TL'ye aldım.Ayrıca kapağına aşık oldum.Nasıl harika nasıl muhteşem bir kapak.Saatlerce bakabilirim.Konusunu bilmiyorum bilenler spoiler vermeden anlatırlarsa çok mutlu olurum.

Dönüşüm  indirimden aldığım ikinci kitap.Etiket fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 10 TL civarıydı ben 7.50 TL'ye aldım.Merak ettiğim bir kitaptı.İnşallah ithaki çevirisi iyidir.



Kitaplar hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşabilirsiniz ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder