2 Mart 2015 Pazartesi

Bu Ay Ne Okudum? [Şubat/2015]


Selaam ^.^ Nasılsınız?Nasıl geçti bu ay?Benim için bol bol kitap okuduğum ,rahat bir aydı ve bu ayda tam 7 kitap okudum.Benim için bir rekor.Şubat ayının içine yarıyıl tatili girince benim için daha verimli oldu.



Bu ay okuduğum ilk kitap:Serenad-Zülfü Livaneli

  Tatil ödevi olarak verilmişti.İyiki verilmiş dedim çünkü çok akıcı ve güzeldi.Okurken bir yandan tarihi bilgiler edinebileceğiniz bir roman.Ayrıntılı incelemem için;TIKTIK

5/5





Okuduğum ikinci kitap ise;Briç Masasında Cinayet-Agatha Christie
  Agatha Christie'nin okuduğum ilk romanıydı.Açıkçası pek beğenemedim.Bir grup insan briç oynarken işlenen cinayeti konu alıyor.Katili sonuna kadar bulamadım ama bu bende heyecan oluşturmadı.Bazı yerlerde sıkıldım da.Zaten sonlarda katil sürekli değişip durdu.Başka kitaplarına şans vermeyi düşünüyorum.   

3/5





Üçüncü kitabım:Beni Seç-Kiera Cass

   Uzun zamandır başlamak istediğim bir seriye sonunda başladım.Öncelikle kapakları harika.Konusuysa ilginçti özellikle distopik bir dünyada geçtiği için..35 kızın taç ve prens uğruna birbiriyle yarışmasını konu alıyor.Baş karakterimiz America ise bu işe oldukça gönülsüz.Americayı bazen severken bazen sevmedim.Bazı davranışları çok mantıksızdı.Ama genel olarak baktığımızda güzel bir kitaptı.Geçen gün 2.kitap olan Elit'i aldım.Sonsuza Dek'i fuarda alıcam.

 4/5




Dördüncü kitabım:Yabancı-Melissa Landers
Yabancıyı pdf şeklinde okudum.Güzel bir kitaptı.Çoğunlukla yavaş ve olaysız geçti sonlara doğru tempo arttı.Tori karakterine sinir oldum.Zaten her okuyan sevmemiştir onu.Sonu öyle bir bitti ki 2.kitabı merak ediyorum.Biran önce çıksın.Ayrıca konuyu sevenler için Star-Crossed dizisini önerebilirim.Aynı konuyu işliyor.Ne yazık ki fazla tutmadı ve çabuk bitti.

4/5




Okuduğum beşinci kitap;Vahşi Güzel-Michele Sinclair
   Tarihi aşk türüne güzel bir başlangıç yapmak istedim ama yapamadım sanırım.Beğenmedim çünkü konusunu.Kuzeyli Colin McTiernay,güneyde Dunstan krallığının klan lideridir.Karısı kralın kızı olan Deidre'dir.Birbirlerini çok severler falan filan buraya kadar her şey normal.Sonra Deidre ölür,Colin bundan sonra aşkı bulamayacağını zanneder.Deidre'nin kardeşi Makenna ise Colin'den nefret eder.2 yıl boyunca aralarında karşılıklı nefret vardır.Sonra bir akşam aniden birbirlerine  aşık olurlar ve evlenirler.Bundan sonrası ilişkileri ve krallıktaki olaylar.Beni rahatsız eden şey,ilk karısının kardeşiyle evlenmiş olması tamam bunun için bir nedeni vardı ama sayfanın önünde birbilerinden nefret ederken arkasında aşık olmaları çok saçmaydı.Sevemedim yani.Daha çok tarihi aşk okumak istiyorum bana önerebileceğiniz güzel kitaplar var mı?

3/5


6.kitabım:Karanlık Ateş-Karen Marie Moning

"2015'te okumak istediğim kitaplar" yazımda da ilk sırayı çekiyordu bu seri.Sonunda başlama fırsatı bulabildim.Ve hala inanamıyorum ama bu kitabı sahaftan 5 Tl'ye aldım.Hiç 2.el gibi durmuyor.Korsan mı anlayamadım ama korsansa bile hakkını vermiş.Bu kitap için bir yorum yazısı yazmayı düşünüyorum o yüzden detaya inmeyeceğim.Ama bu kapak nedir ?? Konuyla ne alakası var??

5/5




Vee son kitabım:Küçük Prens-Antoine de Saint-Exupery

  Ne kadar çocuklara yönelik olsa da çocuk kitabı olduğunu düşünmüyorum.Çoğu cümle üzerinde düşünülmesi gereken ve düşünüldükçe de yeni anlamlar çıkabilecek cümleler.Okunması gerektiğini düşünüyorum.


5/5



Bu ayı da 7 kitapla kapattık.Mart sınav ayım olduğu için böyle olacağını düşünmüyorum.

14-22 Mart tarihleri arasında Tüyap Bursa Kitap Fuarı var.Bir liste hazırladım ama mutlaka almalısın dediğiniz kitaplar mutlaka uğra dediğiniz standlar varsa lütfen  söyleyin.Kendimi hazırlayıp bomba gibi kitap fuarı geçirmeyi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder