30 Mayıs 2015 Cumartesi

Hayvan Mezarlığı/Stephen King-YORUM






Doktor Louis Creed ailesiyle birlikte şehirden uzak bir eve taşınır.Klişeleşmiş bir korku konusu.Ancak King'in hayalgücüyle bu klişe sıradışılığa dönüşüyor.Evlerinin yakınında hayvan mezarlığı var ve bu mezarlık pek masum değil.Kitabın arka kapağında konusundan bahsetmemiş çünkü bahsetse spoiler'a girebilir.Bende konuya pek değinmeyeceğim.

Okuduğum yorumlar hep olumluydu herkes çok korktuğunu söylemişti.Ben bu korkuyu yaşamadım.Bana göre psikolojik-gerilim çok daha uygun bir kavram.Gerildiğim yerler bol bol vardı..



Bazı yerler gereksiz uzatılmıştı.Ve sonu çok havada bitti.Devamını öğrenmek isterdim ama seri değil maalesef :(


Bu 2 şey dışında gayet güzeldi.Akıcıydı ve aile-dostluk kavramı güzel işlenmişti.



Sonlara doğru bir ağlamışım.Korku kitabında ağlayan bi ben varım sanırım :D 



Kitap bittikten sonra kedilere farklı gözle bakmaya başladım.Yolda gördüğüm kedilere Church? falan diyorum :D

Kitabın bir de filmi bulunuyor.Hatta Hayvan Mezarlığı 2 bile var.Onun kitabı yok ama kurgu yine King'den.
                      
                                 3/5

Yabancı kapaklara baktığımda kendi kapağımızı daha çok seviyorum







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder