7 Haziran 2015 Pazar

Midnight Sun-Geceyarısı Güneşi (Alacakaranlık 1.5)

 



Kaç gündür kafayı şu kitapla bozdum.Rüyama bile girdi o kadar.
Midnight Sun Türkçesiyle Geceyarısı Güneşi..Twilight Serisinin 1.5 novella kitabı.İlk kitabın Edward ağzından yazılmış versiyonu.Stephenie Meyer daha yazarken 12 bölümü internete sızmış ve o da bu olay üzerine yazmayı bırakmış.Kendi ifadesine göre yazmaya devam ederse orjinal hikayeyi bozar ve James kazanırmış.Ve taa 2008 de ki röportajda 2-3 sene sonra yazmaya devam edeceğini belirtmiş.Ancak aradan 7 sene geçti ses seda yok..



İnternette 12 bölümü bulabilirsiniz.Toplam 196 sayfa.Ama bu sayfaların ne ara bittiğini anlayamıyorsunuz bile.Özellikle serinin hayranıysanız.Bugün bu yazım yarım kalmış bir kitabın yorumu olacak.Dediğim gibi kitap Edward'ın ağzından anlatılıyor.Serinin kitaplarını okuyup,filmlerini seyrederken hep Cullen ailesinin düşüncelerini merak etmiştim.Bu kitapta Edward'ın düşünce okuma gücü sayesinde bunları öğreniyoruz.






Alacakaranlık Serisi okuduğum ilk roman.Okuduğum ilk fantastik roman.Haliyle sevgim büyük.Kitabını 10dan fazla okumuş,filmini 20den fazla seyretmişimdir.Replikleri ezbere bilirim.Midnight Sun okurken öyle keyif aldım ki.Herkesi,her şeyi özlemişim.Alacakaranlığı tekrar okuyormuş gibi görünse de kesinlikle sıkılmadım.Aksine Edward'ın düşüncelerini bilmek harikaydı.Bazı sahneler değiştirilmiş.Mesela Bella'nın Edward'ın vampir olduğunu öğrendiği sahne..
Akıcıydı,eğlenceliydi.Eğer serinin hayranıysanız mutlaka okuyun.Ama maalesef yarım kaldı yani özellikle çok merak ettiğim son sahneleri okuyamadım.Eğer sizde benim gibiyseniz tüm gecenizi Meyer'a mail atmakla geçirebilirsiniz. İnşallah bir gün tamamlanır ve basılır da bende tam yorumumu blogta yayınlarım.

3 yorum:

  1. severek okuduğu kitaplardan bir tanesi:) bu arda bloğunu takibe aldım bende bloğuma beklerim takibe alırsan çoookk mutlu olurum sevgiler öpüldün:)

    YanıtlaSil