7 Haziran 2015 Pazar

O mu? Bu mu? /TAG

MİMLENMİŞİM!!

Canım Edacığım beni O mu Bu mu? tagine mimlemiş.Çok çok teşekkürler.Beni hep mimleyin ben yaparım yani asdsadd

 İnce mi? Kalın mı?
Orta.450 tam ideal sanırım.

Artemis mi? Ephesus mu?
Artemis

Dizi mi?Film mi?
Dizi sanırım 

Yeşil mi? Mavi mi?
Mavi

Lydia mı?Allison mu?
Lydia

Matematik mi?Türkçe mi?
Tabiki Türkçe

Labirent Serisi mi?Lux Serisi mi?
Ben ikisini de okumadım bu yüzden bilemiyorum :/ Birini alacak olsam ilk önce Labirenti alırım.

Aynı Yıldızın Altında mı?Siyah Damar mı?
Siyah Damar'ı okumadım.O yüzden AYA.

Fantastik mi?Bilim Kurgu mu?
Fantastiiiiiik

Aşk mı?Dram mı?
İkisinden de karışık olsa olmaz mı :D

John Green mi?Brandon Sanderson mı?
Brandon Sanderson okumadım.Ama okursam daha çok seveceğimi düşünüyorum.

4 yorum: