29 Haziran 2015 Pazartesi

Sonsuza Dek(Seçim#3)-YORUM


Hepinize merhaba ^.^ Nasıl gidiyor? Bugün teog açıklanmış! Umarım puanınız istediğiniz gibi gelmiştir.Gelmemişe bile üzülmeyin nakillerle istediğiniz okula girebilirsiniz.Haziran ayı içerisinde Sonsuza Dek'i okudum.

Seçim, America'nın hayatını tamamıyla değiştirmişti.

Illéa'nın prensesi olmak için yarışmaya katıldığından beri, ilk aşkı Aspen'e hissettikleri ve Prens Maxon'a karşı gün geçtikçe artan ilgisi arasında kalmıştı.

Şimdi America için gerçekten de karar verme zamanı.
Savunduğu doğrular için mücadele zamanı.
İstediği gelecek için savaşma zamanı.
Sonsuza dek seveceği erkeği seçme zamanı.



Sonsuza Dek seride ki en iyi kitaptı bence.Elime aldığım andan itibaren bırakmak istemedim.Akıcıydı ve diğer kitaplardan daha iyiydi.

Asiler olayına daha fazla değinilmiş.Yeni bilgiler öğrenmek güzeldi.Seri hakkında en büyük sıkıntım Americaydı.Bir Aspen bir Maxon demesi ben çıldırtıyordu.Neyse ki son kitapta kendini toparlamış ve ne istediğini bilen bir karakter olarak karşımıza çıktı.

 Seriye veda ettiğim için üzülsem de bazı şeylerden sıkılmıştım.Örneğin;America ile Maxon'ın arasının bir iyi bir kötü olması...

Sonuna gelirsek bu seri böyle bir sonu hak ediyordu.Yani ben serinin sonunu ilk kitaptan beri tahmin ediyordum.Son kitabın adını ve kapağını gördükten sonra emin oldum ve yanılmadım tabiki..

Sonu yeterli bitmedi.Devamında ne oldu? Neler değişti?  sorular kafamda dolanıyor.Bu soruların cevabını The Heir de bulacağımızı umuyorum.The Heir Kasımda Türkiye de yayınlanacak diye biliyorum.Merak ediyorum *-*



Seçim serisi konu itibariyle basit bir seriydi.Bu seriyi rakiplerinden ayıracak en önemli özelliği distopik unsurlara yer vermesi olabilirdi ancak distopik özelliği üzerinde fazla durulmamış
Kiera Cass'in üslubu sayesinde basit olduğu pek göze batmıyor.

Tavsiye edebileceğim bir seri oldu.Güzel zaman geçirten incecik kitaplar arıyorsanız seçim serisini öneriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder