6 Ağustos 2015 Perşembe

Bu Ay Ne Okudum? [Temmuz/2015]

Temmuz'da okuduklarımı İnstagramda paylaşmıştım çoktan ancak şimdi bloga yazabiliyorum.Bu ay tam 6 kitap okumuşum.Bu iyi bir sayı benim için


                                       
                                     

5/5

İki Hayat Arasında gerçekten muhteşem bir kitaptı.Fantastik olması ama bunu hiç hissettirmemesi harikaydı.Ayrıca içinde yaşam sevinci aşılaması güzeldi.Mutlaka okuyun.
YORUMU İÇİN TIKLAYIN





3/5
Bu ay beni hayalkırıklığına uğratan Buzkentin En Soğuk Kızı oldu.Büyük umutlarla almıştım.Ama hiç ısınamadım.Vampirli olması dikkatimi çekmişti ama beklediğim vampirleri de bulamadım.Ne karakterlere ne de kurguya alışabildim.Sonu da saçmaydı zaten.
YORUMU İÇİN TIKLAYIN





                   4/5                                                                                        Kitap hırsızının ilk önce filmini seyretmiştim.Çok güzel bir filmdi.Filmi güzel olunca haliyle kitabı da güzel olur diye aldım.Tabi ki kitabı da güzeldi.Ama filmiyle neredeyse birebir olduğu için biraz sıkıldım.En ilginç tarafı ölümün ağzından anlatılmasıydı.Tabi bunun avantajları da vardı dezavantajları da..Nazi dönemine ilgisi olanların seveceğini düşünüyorum.
                                                            
                               
5/5                                                   
Uyumsuz harika bir kitaptı.Yine ilk önce filmini izlemiştim.Filmi harikaydı.Kitabı daha da harikaydı.-yor ekiyle yazılmış olması rahatsız etse de sonradan alıştım.Herkese öneririm.YORUMU İÇİN TIKLA

   
                                                                                                                                 
                      4/5                            Serinin devamına olan merakım ve bir an önce filmini izlemeye olan isteğim hemen Kuralsız'ı okumama neden oldu.Ancak Uyumsuz gibi bir kitaptan sonra beklentimi karşılamadı.Her şey çok yavaş gelişiyor gibiydi.Ayrıca Tris ve Tobias'ın arasının bir iyi bir kötü olması beni çıldırttı.

4/5                                                    
Talihsiz Serüvenler Dizisine olan aşkım büyük.Daha küçücükken filmini izlemiş ve Kont Olaf'tan ölesiye korkmuştum.Sonrada bilgisayar oyununu oynamıştım.Daha doğrusu Kont Olaftan korktuğum için teyzeme oynatırdım.Şu sıralarda kitaplarına taktım.Bitik Orman'ı büyük bir zevkle okudum.Yalnız çok saçma bir bölümü vardı.Çocuk kitabı olduğu için eleştirmek ne kadar doğru bilmiyorum ama Sunny'nin dişleriyle kılıçla savaşması aşırı saçmaydı.
AYIN KİTABI    UYUMSUZ

1 yorum: