22 Ağustos 2015 Cumartesi

Haftanın Önerileri #1


Merhaba.. Nasılsınız? Ben çok sevinçliyim.Çünkü tatil 2 hafta uzadı ve açılış tarihi 28 Eylül olarak belirlendi.Harika değil mi? Tabi duyduğuma göre okulların kapanış tarihide 3 hafta uzayacakmış -_- Son haftalar sonuçta diye kendimi avutuyorum.Bu aralar hep blogla ilgilenmek istiyorum ama yazacak hiçbir şeyim yok.Reading Slump'a da girdim zaten :/ Bu yüzden her hafta öneri tarzında bir yazı yazayım dedim.Hani dizi-film-kitap-müzik önerileri..Kaç haftadır aklımda.Ama ben öyle her hafta film izleyen biri değilimdir.Çeşit çeşit dizide izlemem anca 3-4 dizim vardır benim.Bu yüzden hep erteleyip durdum.Şimdide madem sıkıntıdan patlıyorum bi girişeyim şu işe bakalım neler çıkacak ortaya dedim.

Kitap Önerisi
Reading Slump'ta olduğumdan bahsetmiştim.Bu yüzden önceden okuduğum bir kitabı önereceğim.Küller.
Elektromanyetik darbe sonrası tüm dünya kaosa sürüklenir.Elektrikli aletler çalışmaz hale gelir.Bazı insanlar ölür bazı insanlar zombiye dönüşür.Alex,Ellie ve Tom gibilerse tüm bu kargaşanın ortasında hayatta kalmaya çalışır.İlk sayfadan son sayfaya gerilim ve aksiyon dolu bu romanı gerçekten çok beğenmiştim.Zombiler zaten favorim birde üstüne gizem ve sırlar eklenince harika olmuş.2.kitap Gölgeler bende var ama hala okuyamadım.Ayrıntılı yorum için TIKLAYIN!


Dizi Önerisi
İlk izlediğim yabancı diziydi Merlin.Yıllar yıllar önce Cnbc-e de çıkardı.Bizde anneannemle kaçırmadan izlerdik.Belki duymuşsunuzdur Kral Arthur efsanesini.Merlin efsaneyi konu alıyor ama baya değiştirilmiş bir şekilde.Hem ana karakterimiz Arthur değil onun büyücü hizmetkarı Merlin.Yıllar önce diziyi izlemiş ve gözyaşları içinde diziye veda etmiştim.Geçen gün tekrar başladım.2.sezona geçtim bugün.Hala aynı zevki alıyorum.Çok seviyorum bu diziyi yaa.En çokta Arthur ve Merlin'in dostluğunu.Arthur'u canlandıran Bradley James'te benim ilk sevgilim oluyor :D Yalnız uyarayım finali izlemeyin.Aklınızda hep iyi bir dizi olarak kalsın.Finali izlerseniz yeni küfürler öğrenmeniz olası.

Film Önerisi
Ant-Man sinemada izlediğim ilk Marvel sanırım.Ya da değil.Bilmiyorum.Çizgiromanlarını okumadığım ve Marvel alemine çok uzak olduğum için benimki yüzeysel bir yorum olacak.Filmi zevkle izledim.Espriler çoktu ama ben pek gülmedim.Tabi her espriye kahkahalarla gülen insanlar vardı.Diğer filmlere de bir çok gönderme vardı.Bu çok hoşuma gitti.Bazı bölümlerde sıkıldım diyebilirim.Ama yinede verdiğim paraya değdi.Eğlenceli bir film arıyorsanız Ant-Man'i tavsiye ederim.












Müzik Önerisi
Lana'mın yeni şarkısı çıkarda ben önermez miyim. 
High By The Beach  Lana'nın o harika sesiyle sizi uzaklara götürecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder