29 Ağustos 2015 Cumartesi

Haftanın Önerileri #2


Bir önceki gönderi Haftanın Önerileri #1'di yani bu demek oluyo ki 1 haftadır yeni bir gönderi yayınlamamışım.Hala Reading Slumptayım.*Cry*
Hadi başlayalım.

Kitap Önerisi
Okuyun şu kitabı.. O kadar harika ki...
Reading Slump'tan çıkartabilecek bir kitap.İki Hayat Arasında.
Sabine 2 hayat birden yaşıyor.Gece 12'de bir hayattan diğerine geçiyor.Bir hayatı mükemmelken diğer hayatı berbat ilerliyor.Bu durumdan nefret ederken ona yaşama isteği veren biriyle tanışıyor.Konu karışık biraz ama okurken her şey yerine oturuyor.İlk 100 sayfa konuyu anlayayım derken sıkılmıştım ama sonraki sayfaların nasıl akıp gittiğini anlamadım.Sonunda ağlamanız olası.Tatlı acı denilen bir sonu var.Bana kalsa ya sonunu değiştiririm ya da 2.kitabı eklerim.Keşke seri olsaydı.Çünkü acık uçlu bir sonu var.Ve ben böyle sonlardan nefret ediyorum -_-  Yorumuma burdan ulaşabilirsiniz

Dizi Önerisi
The Walking Dead yani yürüyen ölüler bir drama-korku dizisidir.Bence psikolojide var yani.Karakterler gözümüzün önünde eridi gitti.Zombi kıyametini konu alır.Ve bu konuda en iyilerinden biri.Ben daha 3. sezondayım.En çok Rick ve Darly'yi severim.Adam gibi adamlar.En nefret ettiğimde 2.sezondaki sarışın kadındı.Adını unuttum şimdi.Ama aşırı özgüvenine gıcık olmuştum.Diziden bahsettiğim her arkadaşımda şöyle bir tepki var:"Ay izleyemem ben onu midem bulanır,korkarım." Yani tamam çok masum bir dizi olduğunu kimse iddia etmiyor ama emin olun 1-2 bölümden sonra insan alışıyor.O zombilerin gözlerine bıçak batırdıkları sahneleri hiç mimiksiz izliyorum.

Film Önerisi
Şimdi bu filmi beğenir misiniz bilmem.Ama amaç zaten önermek.Beğenip beğenmemek size kalmış.Ay Prensesini sinemada izlediğimde sanırım ilkokuldaydım.Ve çok hayran kalmıştım.Çıkışında kendime inci kolyeler falan almıştım.Tabi bu filmle ilgili..
Konusunu az çok hatırladığım kadarıyla yazacağım.
Maria babasının ölümüyle birlikte şehirden çok uzakta yaşayan amcasının yanına taşınır.Ama bu evde garip olan bir şeyler vardır.Evde hiç mutfak görmemesine rağmen hep yemeklerle dolu olan bir sofra.Hayal mi gerçek mi olduğunu anlayamadığı tek boynuzlu at.Evin ürkütücü köpeği...Ve evde herkesin sakladığı bir sır olduğunu keşfeden Maria bunu araştırır.Ve kendini bir kehanetin içinde bulur.
Biraz çocuk filmi ama çok akıcı bir film.Böyle kehanetlerle,efsanelerle falan ilgilenirseniz Altın Pusula,Terabithia Köprüsü gibi filmleri sevdiyseniz öneririm.Bak şimdi izleyesim geldi.Kaç kere izlediğimi hatırlamıyorum ama hala sıkılmadan izliyorum.

Müzik Önerisi

Şu sıralar favorim Boy Epic.Vampire Sunrise en sevdiğim şarkılarından.

3 yorum:

  1. iki hayat arasındayı yeni sipariş ettim ben de bekliyorum. güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim ki seveceksin :) Teşekkürler 😊

      Sil
  2. Hepsi Birbirinden ilğinç farklı :) Güzel paylaşım olmuş bakmak gerekli...

    YanıtlaSil