8 Ağustos 2015 Cumartesi

HIMYM Final Bölümü Hakkında Düşüncelerim ve Hayalkırıklığım

Bir önceki yazımda How I Met Your Mother'a olan sevgimi anlatmıştım.Yazıma buradan ulaşabilirsiniz.Bu yazımda finalden bahsedeceğim.
FİNALİ İZLEMEYENLER  SAYFAYI KAPATSIN.
Ağır spoiler içerir!!

Final tam bir hayalkırıklığıydı bana göre.Böyle bir diziye kesinlikle yakışmadı.
9.sezon 23.bölüm  Barney ve Robin'in düğün sahnesiyle başlıyor.Hemen ardından Ted'in gruba veda sahnesi geliyor.Veda ederken gözyaşlarımı tutamadım.Hani Lily dedi ya çok gerçek bu diye gerçekten de HIMYM bize gerçek anlamda veda etti.
Sonunda anneyle tanıştılar.9 sezon boyunca beklediğimiz an geldi.




Ve işte olayların kopmaya başladı noktaya geldik.22 bölüm Barney ve Robin'in düğüne hazırlığını izlemişken 23.bölüm boşandıklarını öğrenmek çok saçmaydı.Ardından grubun yavaş yavaş dağılmaya başlaması üzücüydü.

9.Sezon 24.bölüm grubun tekrar bir araya gelmesi ile başlıyor.Tabi Robin dışında.Barney'nin tekrar kızlara asılmasına diyecek şey bulamıyorum.9 sezonda olgunlaştılar derken Barney'nin o kadar şeyin ardından tekrar eski alışkanlıklarına dönmesi yeni Playbook kitabı hazırlaması olmadı.Barney'i kendine getiren bebeği oldu.O da ayrı mesele.Barney'nin sonunun böyle olacağı belliydi gerçi..
Gözyaşlarımı tutamadığım sahne.



Sonunda beklenen sahne geldi.Ted ve Tracey evlendiler.Sonsuza kadar mutlu yaşadılar...Böyle bitmesi gerekmiyor muydu? Ama yook.Tracey öldü ve Ted Robin'ine geri döndü.Annenin ölmesi en büyük hayalkırıklığını yaşattırdı.Dizinin adı "Annenizle Nasıl Tanıştım" ve ilk bölüm Ted'in Robin ile tanışması ile başlıyor.Aslında gerçek daha ilk bölümden gözümüzün önünde.Ama anne Ted'in beklediği yıllardır aradığı kadındı son bölümde aniden öldüğü belirtilip Ted'in Robin'e geri dönmesi hayalkırıklığından başka bir şey değil.
Ve final tıpkı ilk bölümdeki gibi mavi Fransız kornosu ile son buldu.Diziye veda ettik ve içimizde büyük bir boşluk oluştu.Bir daha HIMYM gibi bir dizi gelebileceğini düşünmüyorum.
Finalde beni üzen hayalkırıklığına uğratan şunlardı;

  • Barney ve Robin'in boşanması
  • Robin'in gruptan kopması
  • Barney'nin gayrimeşru bebeği
  • Annenin ölmesi
  • Ted'in Robine geri dönmesi
Ne kadar kızsam da üzülsem de hayatımdaki yeri bambaşka olan bir dizidir.Boşluğunu dolduracak bir dizi düşünemiyorum.




2 yorum:

  1. Ya Barney'nin çocuğu oldu tamam ama bari annesini görseydik değil mi? Bence Ted Tracy'i sadece çocuk doğursun diye kullanmış gibi olmuş.Kesinikle aynı şekilde hayal kırıklığına uğradım.Böyle bir son yakışmadı.Ağlamaktan helak oldum.Hem anneye,hem arkadaşlıklara,grubun dağılmasına vs. Bu diziyi 9 senedir takip eden varsa çıldırmıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle senin gibi düşünüyorum.Barney'nin gayrimeşru bebeği olması ve annesini hiç görmememiz çok saçmaydı.Barney ve bebeği hakkında daha fazla şey öğrenseydik keşke.Ayrıca sırf Robin çocuğu olamıyor diye Tracey'nin kullanılması... 1 senedir izlememe rağmen bu kadar kızdım.9 senedir final bölümünü bekleyenleri düşünemiyorum bile

      Sil