7 Ağustos 2015 Cuma

HIMYM UNUTULMAZ!

Konuya nasıl giriş yapacağımı bulamıyorum.Yazımın konusu How I Met Your Mother.Ve ben nereden başlayacağımı bilmiyorum.Bari en başından başlayayım...
Yıl 2014..Aylardan Haziran-Temmuz-Ağustos'tan biri.Kendime yeni dizi arayışları içerisindeyim.Birçok diziye başlıyor ama birtürlü devamlarını getiremiyorum.Birgün elim How I Met Your Mother'a gitti.O zamana kadar hep olumlu yorumlar duymuştum.Ama bende çok sevilen bir şeyden nefret etmek gibi bir huy olduğundan pekte sıcak bakmıyorum olaya.İlk bölümü izledim sonra 2. sonra 3. ve aradan 1 yıl geçti.Aylardan Temmuz.Şuan aklıma geldi neden son bölümü izlediğim günün tarihini bir kenara not almamışım.Yıkıldım.Neyse konumuza dönelim.Tam 9 sezonu 1 yılda bitirdim.Peki 1 yılda bitirilecek bir dizi mi?HAYIR.Bu benim okul-internet problemlerimden ve birazda üşengeçliğimden kaynaklanıyor.Peki pişman mıyım?Yine hayır.Bir yılda izlemek hem hayatımda daha büyük bir rolleri olmasını sağladı hemde daha fazla zevk aldım.1 haftada bütün bölümleri izleseydim aynı zevki alamazmışım gibi geliyor.Peki bunları yazmamın sebebi ne?1-İçimi dökmek....2 yok.Sadece içimi dökmek için yazıyorum.Okur musunuz bilmem.Tabi yazı bolca fotoğrafta içerir.Daha finali izlemeyenler ya da yeni başlaycak olanlar için söyleyeyim özellikle Anne konusunda spoiler olmayacak.





Her bölüm aynı açılışı kullanırlarsa tabi unutamam.Resmi gördüğüm anda şarkı kulaklarımda yankılanmaya başladı.Dı dı dı dı dı dı dıııı







Abartmadan söylüyorum HIMYM hayatımda izlediğim en harika diziydi.Ben genelde fantastik film ve dizileri daha fazla severim.Ama HIMYM birçok fantastik dizimin önüne geçti.9 sezon boyunca Barney,Ted,Lily,Marshall ve Robin benim ailemden biri gibi oldular.Hiçbir bölümü sıkılarak izlemedim.Zaten bölümler 20 dakikaydı sıkılmaya vakit olmadı.Keşke daha uzun olsaydı.9 sezon değil 119 sezon olsa yine izlerim yine izlerim...


Barney gruptaki en sevdiğim kişi oldu.Grupta kimseyi ayırmak istemiyorum ama hep bi favori olur ya.İşte benim favorim Barney.Adam hayatımda gördüğüm en umursamaz,en gevşek,en komik adamdır.







Robin gruptaki en aklı başında olan karakterdi bana göre.Benimde favori kadın karakterimdir.Çünkü en zor zamanlarda işi şakaya vurmayıp mantıklı düşünüyordu.Ve dobralığı ayrıca eğlenceli biri olması onu sevmemi sağladı.Tabi sevmediğim hareketleri vardı.Mesela kariyerini her şeyin üstünde tutması.Eğer kariyerine bu kadar önem vermeseydi her şey farklı olabilirdi.
Tabi Robin Sparkles ve onun muhteşem şarkılarını unutmamak gerek.


Lily'yi ne kadar sevsemde Marshall'ı terk etmesi beni sinirlendirmişti.Grubun annesi rolündeydi ve her zaman öğütler verirdi.Onun hakkında unutmayacak bir şey varsa o da




Marshall ayrı bir dünya.Mükemmel bir baba ve harika bir eş.Bu adamı da seviyorum ya.


9 sezon Ted'in gerçek aşkını bulması üzerine kurulmuştu.Buldu da.Yoksa bulmadı mı? Finalin kafamızı karıştırdığı anlar.Onun gerçek aşkı kimdi?
Ted'in her gördüğü kıza "o kız" demesi.İlginç fikirleri.Mimarlığa olan aşkı...
Kırmızı çizmeler unutulur  mu?

HIMYM hakkında sevmediğim tek bir şey var.O da Barney-Robin-Ted ilişkisinin sakız gibi uzamasıdır.Aşk üçgeni bu diziye hiç yakışmadı.En kötüsü de bitti denilen aşkın tekrar alevlenlenmesi.İlk başlarda Ted-Robin'i desteklesem de sonradan Barney-Robin daha sevimli gelmeye başladı.Hangisi daha iyi bilinmez.
Ama Robin ve Barney çiftinin dünyadaki en cool çift olduğu kesin.


















Peki Ted-Robin ilişkisi?




Sanırım bunun cevabını finalde öğrendik.


Kesin olan tek birşey varsa o da LilyPad ve Marshmellow dur




Aklımızda yer edinen ve asla unutamayacağımız repliklere de sahiptir.


Final bölümündeki Daddy's Home'da ağladığımı itiraf etmeliyim.

HIMYM aşkımı nasıl anlatacağımı bilmiyorum.Gruptaki herkes ailemden gibi.HIMYM umudu,aşkı,arkadaşlığı,azmi anlatan ve anlatırken hem güldüren hem düşündüren harika bir dizi.İzlerken gülmekten karnıma ağrılar girerdi.Bölümler 20 dakika ama ben hiçbir bölümü 20 dakikada izlememişimdir o 20 dakika 1 saate uzar.Çünkü mimikler,hareketler,espriler öyle iyi ki hep geriye sarıp baştan izleme ihtiyacı hissederdim.
Öyle sahneler var ki hala aklımda.


















































Şarkılar..Telefonuma hepsini yükledim hala da dinlerim.




Sadece güldürmedi ağlattı da.Ben ne filmde ne dizide ne de kitapta ağlayamam.Ama HIMYM beni ağlattı özellikle final bölümünde.Her karakterle birlikte bende ağladım.Birlikte ağladık birlikte güldük.





İkizler UNUTULMAZ!

Barney'nin her fotoğrafta yakışıklı çıkması UNUTULMAZ!

High-Five UNUTULMAZ!

Patrice UNUTULMAZ!



    Slap Bet UNUTULMAZ!

How I Met Your Mother UNUTULMAZ!


Bazen oyuncuları başka dizi ve filmlerde görüyorum.Yok yakıştıramıyorum o role.Onlar benim için hep MacLaren's ta takılıp hep arkadaş olarak kalacaklar.Bir dahaki yazımda finalden ve hayalkırıklığımdan bahsedeceğim.Keşke bitmeseydi.İzlememiş olan varsa izlesin.


3 yorum:

  1. Himym en sevdiğim dizidir. Resmen en güzel sahnelerden gifleri, fotoğrafları derlemişsiniz. Self-five yaparak yorumumu sonlandırıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Fotoğraf ve gifler için çok özen gösterdim.Her fotoğrafla tekrar hatırladım eğlendim. :)

      Sil