20 Ağustos 2015 Perşembe

Korku Mimi

Kimse beni Korku Mimi'ne etiketlememiş.Ama ben yinede yapmak istedim.Eğer beni böyle mimlere etiketlerseniz gerçekten çok sevinirim.Yapması eğlenceli oluyor.Tabi bu mim hariç...Bu biraz korkunç O.o
İlk soruyla başlayalım..

1) Geçmişe inip korkularının temelinden başlayalım. Küçükken seni en çok ne korkuturdu?
Tabiki karanlık! Geceleri susadığımda yataktan mutfağa koşarken Usain Bolt'tan bile hızlıyımdır. Birde Kont Olaf var tabi...

2) Peki artık büyüdün ama yine de korktuğun çok şey var. Bu atmosferlerin hangisinde bir gece yarısı yalnız başına kalsaydın daha çok korkardın? 
Terk edilmiş bir evde gecemi geçirmek zorunda kalsaydım çok korkardım.Hep korku filmlerinden geliyor bu korkular .

3) Kabusların hangisini görünce etkisinden çıkmazsın? 
Sevdiğim birinin ölümünü görmek beni çok etkiler.

4) Düşündüğünde seni ne çok gergin hissettirir? 
Ölüm.

5) Yurt dışındasın ve ilk cadılar bayramı deneyimin. Hangi kostümü tercih ederdin? 
Vampir olabilirdim.Yada kötülükler kraliçesi *-*

6) Olmasın tabi ama evine girip seni öldürmek isteyen biri ya da bir şey olsa nereye saklanırdın?
Bu sorunun cevabını düşünmek bile ürkütücü o.o Sanırım mutfağa.Bıçakların yanına.. 

7) Ruhani varlıklar sence aramızdalar mı? 
Evet.

8) Yaşadığın en kötü his nedir? 
Çaresizlik.Her türlü derdin çaresi bulunur ama çaresizliğin bulunmaz.

9) Bir korku filminin olmazsa olmazı nedir sence? 
Siyah-beyaz fotoğraflar tabiki!

10) Hiç doğa üstü olduğunu düşündüğün bir durum oldu mu?
Sanırım oldu.Bilmiyorum.Kafam karışık :/

Bende Kitap Dedikodusu,Siyahsimsiyah Kitap ve Vera'nın Rüya Kitaplığı'nı etiketliyorum.Kolay gelsin :)

1 yorum:

  1. Beni etiketlediğin için teşekkür ederim hemen yapmaya çalıştım *-*

    YanıtlaSil