6 Ağustos 2015 Perşembe

Uyumsuz/Veronica Roth-YORUM

                UYUMSUZ
Orjinal Adı:Divergent

Yazarı:Veronica Roth

Yayınevi:Artemis Yayınları

Goodreads Puanı:4.30



Beatrice Prior'ın Chicago'sunda toplum, her biri belli bir erdemi yaşatmaya adanmış beş topluluğa bölünmüş durumda. Dürüstlük, Fedakarlık, Cesurluk, Dostluk ve Bilgelik. 

Her yıl, belli bir günde bütün on altı yaşındakiler, hayatlarının geri kalanında birlikte yaşayacakları grubu seçmek zorunda. 

Beatrice, hem ailesiyle kalmak, hem de kendi benliğini bulmak istiyor ama ikisini birden seçemez. 

Bu nedenle kendisi dahil, herkesi şaşırtan bir seçim yapıyor.

Genç yazar Veronica Roth heyecanlı seçimler, kalp kıran ihanetler, kan donduran sonuçlar ve beklenmedik aşklarla dolu karanlık bir geleceği anlatan gerilim serisinin ilk kitabıyla edebiyat sahnesine çıkıyor!
Konusundan daha fazla bahsetmek istemiyorum zaten herkes okudu son okuyanlardan biri benim herhalde.

Uyumsuzun ilk önce filmini izlemiştim.Ve sevmiştim.Tabiki kitap daha güzel dediler.Geçen seneki kitap fuarından da ilk kitabı aldım.Benden size uyarı! ASLA fuarlarda en üsteki kitabı almayın!En üsttekinler genellikle mıncıklanıp tekrar geri bırakılanlar.Ben iki kere o hatayı yaptım.Biride Uyumsuz.Kenarları öyle buruşmuş ki.Baktıkça kriz geçiriyorum. 

-yor ekiyle yazılmış olması çoğu kişiyi rahatsız etmiş.Bende başlarda yadırgamıştım.Sonrasında alıştım ve gözüme batmamaya başladı.

Filminden pek bir farkı yoktu.Bu yüzden okurken şaşırmadım.Karakterler çok iyiydi.Dört'ü çok sevdim.Tris'te kendimi gördüm.

Akıcıydı.Son sayfalar aksiyon doluydu.Kitap bittikten sonra ilk işim Kuralsız'a başlamak oldu.Herkese öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder