20 Eylül 2015 Pazar

7 Ölümcül Günah Tag

Merhaba :) Nasılsınız?
Eğer mutluysanız 1 cümleyle tüm mutluluğunuzu bozabilirim.Okulların açılmasına 8 gün kaldı.Ne mutlu bir haber değil mi :) :) :) :)  
Ben konuya döneyim.İnstagram'da  #yediölümcülgünahtag isimli bir tag vardı.Beni kimse etiketlemedi.*CRY*
Ama ben tabi ki de yaptım.Blog'a yazı girmek istiyordum.Ne yazacağımı bulamadığım için bari tag'i blogta da yapayım dedim.Sorular...

Açgözlülük:En pahalı kitabınız hangisiydi ve ne kadardı?
Kubbenin Altında 32 liraydı. 


🍁Öfke:Hangi yazarla aranızda sevgi-nefret ilişkisi var?
Stephenie Meyerdan yazıcam diyip yazmadığı kitaplar için nefret ediyorum.Ama yazdığı kitaplara da bayılıyorum.


🍁Oburluk:Hangi kitabı hiç bıkmayıp tekrar tekrar okudun?
Alacakaranlık.Sıkıldıkça okuyorum. 


🍁Tembellik:Hangi kitabı okumayı tembelliğinden dolayı ihmal ettin?
Kan Ateşi 


🍁Gurur:Daha entellektüel gözükmek için okuduğunu övüne övüne söylediğin bir kitap hangisidir?

Herkes dizisini konuşurken kitabını okudum demek var😎 her ne kadar diziyle alakası olmasa da.. 


🍁Şehvet:Hoşlandığın cinsteki kurgusal karakterde en çok neyden etkilenirsin?
Zeki olmasından,laf sokmasından,esprili ve güçlü olmasından adının Liam soyadının Stewart olmasından... 


🍁Kıskançlık:Hangi kitabı hediye olarak almak isterdin?
Ben mi alıyorum bana mı alıyorlar? İnsanlara hediye olarak Ölmek İçin 13 Sebep'i almak isterdim.Kendime de Lola ve Komşu Çocuğu ya da Bayan Peregrine'nin hediye olarak gelmesini isterdim.


Şimdi bu İnstagram da gördüğüm bir tag olduğu için blog ta etiketleme yapmayacağım ama yapmak isteyen olursa etiketlediğimi varsayabilirler.

1 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim
    https://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil